Lokální diferenciace v globálních reklamních kampaních pro děti značky LEGO
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Lokální diferenciace v globálních reklamních kampaních pro děti značky LEGO |
Autor: |
Slavík, Jiří
|
Vedoucí: |
Vysekalová, Jitka
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na aspekty reklamy pro děti, zejména na otázky spojené s lokalizací těchto reklam. Je možné komunikovat na děti celosvětově jednotnou kampaní, nebo je nutné lokalizovat kampaně i na děti? Ačkoliv je práce zaměřena na zkoumání reklamních kampaní značky LEGO, závěry této práce lze použít pro jakéhokoliv zadavatele, cílícího na děti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11623
|
Datum:
|
2010-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
17073
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet