Vnímání vybrané značky mezi vysokoškoláky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vnímání vybrané značky mezi vysokoškoláky |
Author: |
Chvalina, Jiří
|
Advisor: |
Hradiská, Elena
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním oděvní značky vysokoškolskými studenty. Teoretická část vysvětluje pojem značka, popisuje význam silné značky, budování značky a systémy značek. Praktická část zkoumá vybranou značku, stejně jako její vnímání. Součástí praktické části je dotazník, s jehož pomocí lze prozkoumat preference studentů vysokých škol a jejich přístup k dané značce, a návrhy na řešení stávající situace s ohledem na popsané výsledky průzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11584
|
Date:
|
2010-05-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
13618
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account