Vnímání vybrané značky mezi vysokoškoláky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vnímání vybrané značky mezi vysokoškoláky |
Autor: |
Chvalina, Jiří
|
Vedoucí: |
Hradiská, Elena
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním oděvní značky vysokoškolskými studenty. Teoretická část vysvětluje pojem značka, popisuje význam silné značky, budování značky a systémy značek. Praktická část zkoumá vybranou značku, stejně jako její vnímání. Součástí praktické části je dotazník, s jehož pomocí lze prozkoumat preference studentů vysokých škol a jejich přístup k dané značce, a návrhy na řešení stávající situace s ohledem na popsané výsledky průzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11584
|
Datum:
|
2010-05-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
13618
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet