dc.contributor.advisor |
Pospíšil, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Kovářová, Radana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T22:30:44Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T22:30:44Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11533
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace mezinárodní studentské neziskové organizace IAESTE (The International Association for the Exchange of Students for Technical Experience). Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část charakterizuje marketing v neziskovém sektoru, marketingovou komunikaci a její jednotlivé prvky, marketingové prostředí, komunikační proces, integrovanou marketingovou komunikaci a SWOT analýzu. Praktická část charakterizuje organizaci IAESTE a analyzuje současný stav organizace, její mikroprostředí a makroprostředí. Následuje analýza marketingové komunikace a SWOT analýza organizac. Cílem tohoto projektu je vytvořit analýzu současné marketingové komunikace služeb organizace a podat návrhy na její zlepšení. |
cs |
dc.format |
43 s., 4. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
674978 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingové prostředí
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
komunikační proces
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
nonprofit sector
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing background
|
en |
dc.subject |
communication process
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace v organizaci IAESTE |
cs |
dc.title.alternative |
The Marketing Communications Analysis in the IAESTE Organization |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2010-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on marketing communication of The International Association for the Exchange of Students for Technical Experience (IAESTE). The thesis is divided into the theoretical and practical parts. The theoretical part describes the marketing in nonprofit organizations, marketing communication and its particular components, marketing environment, communication process, integrated marketing communications and individual parts of SWOT analysis. The practical part describes the IAESTE and analyses the currently situation of the organization, its microenvironment and macroenvironment, finally the SWOT analysis is following. The goal of this project is to analyze current marketing communications in the organization and suggest some recommendations for their improvement. |
en |
dc.description.department |
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
13966
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-21 |
|
utb.result.grade |
D |
|
local.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
local.subject |
communication in marketing
|
en |