Analýza marketingové komunikace v organizaci IAESTE
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace v organizaci IAESTE |
Autor: |
Kovářová, Radana
|
Vedoucí: |
Pospíšil, Jan
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace mezinárodní studentské neziskové organizace IAESTE (The International Association for the Exchange of Students for Technical Experience). Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část charakterizuje marketing v neziskovém sektoru, marketingovou komunikaci a její jednotlivé prvky, marketingové prostředí, komunikační proces, integrovanou marketingovou komunikaci a SWOT analýzu. Praktická část charakterizuje organizaci IAESTE a analyzuje současný stav organizace, její mikroprostředí a makroprostředí. Následuje analýza marketingové komunikace a SWOT analýza organizac. Cílem tohoto projektu je vytvořit analýzu současné marketingové komunikace služeb organizace a podat návrhy na její zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11533
|
Datum:
|
2010-05-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
13966
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet