dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Bártová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T18:55:20Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T18:55:20Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11472
|
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci na téma "Coca-cola - historie a současnost" je řešena celková image společnosti Coca-cola, její televizní a tištěné reklamy, způsob, jakým se snaží oslovovat své zákazníky a komunikovat s nimi a jak jsou vnímány jednotlivé výrobky této společnosti. Úkolem je zmapovat vývoj toho, jak se společnost prezentovala v průběhu let, jak se přizpůsobovala době a jak oslovovala jednotlivé generace. K tomu, abych zjistila, jak je vnímána tato společnost a její produkty, jsem vytvořila dotazník, který je součástí projek-tové části mé Bakalářské práce. |
cs |
dc.format |
57 s., 56 s dotazník |
cs |
dc.format.extent |
811054 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
The Coca-cola Company
|
cs |
dc.subject |
image firmy
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
Communication mix
|
en |
dc.subject |
The Coca-Cola Company
|
en |
dc.subject |
corporate image
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.title |
Coca-cola-historie současnost |
cs |
dc.title.alternative |
The Coca-cola company : the past and the present |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Illík, Rostislav |
|
dc.date.accepted |
2010-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this bachelor thesis on the topic "Coca-Cola - Past and Present" is solved by the overall image of Coca-Cola, its television and print ads, how they are trying to reach their custo-mers and to communicate with them how the individual products of this company are per-ceveived by their customers. The task is to monitor the evolution of how the company has presented over the years as a time to adapt and reach out to each generation. Then, to learn how the company and its products is perceived by customers, I have created a question-naire that is a part of my thesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13599
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
C |
|