Coca-cola-historie současnost

DSpace Repository

Language: English čeština 

Coca-cola-historie současnost

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Bártová, Klára
dc.date.accessioned 2010-07-18T18:55:20Z
dc.date.available 2010-07-18T18:55:20Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11472
dc.description.abstract V bakalářské práci na téma "Coca-cola - historie a současnost" je řešena celková image společnosti Coca-cola, její televizní a tištěné reklamy, způsob, jakým se snaží oslovovat své zákazníky a komunikovat s nimi a jak jsou vnímány jednotlivé výrobky této společnosti. Úkolem je zmapovat vývoj toho, jak se společnost prezentovala v průběhu let, jak se přizpůsobovala době a jak oslovovala jednotlivé generace. K tomu, abych zjistila, jak je vnímána tato společnost a její produkty, jsem vytvořila dotazník, který je součástí projek-tové části mé Bakalářské práce. cs
dc.format 57 s., 56 s dotazník cs
dc.format.extent 811054 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační mix cs
dc.subject propagace cs
dc.subject The Coca-cola Company cs
dc.subject image firmy cs
dc.subject reklama cs
dc.subject Communication mix en
dc.subject The Coca-Cola Company en
dc.subject corporate image en
dc.subject advertising en
dc.title Coca-cola-historie současnost cs
dc.title.alternative The Coca-cola company : the past and the present en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Illík, Rostislav
dc.date.accepted 2010-05-27
dc.description.abstract-translated In this bachelor thesis on the topic "Coca-Cola - Past and Present" is solved by the overall image of Coca-Cola, its television and print ads, how they are trying to reach their custo-mers and to communicate with them how the individual products of this company are per-ceveived by their customers. The task is to monitor the evolution of how the company has presented over the years as a time to adapt and reach out to each generation. Then, to learn how the company and its products is perceived by customers, I have created a question-naire that is a part of my thesis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13599
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
bártová_2010_bp.pdf 792.0Kb PDF View/Open
bártová_2010_vp.pdf 57.08Kb PDF View/Open
bártová_2010_op.pdf 63.59Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account