Coca-cola-historie současnost
Show full item record
No preview available
Title:
|
Coca-cola-historie současnost |
Author: |
Bártová, Klára
|
Advisor: |
Horňák, Pavel
|
Abstract:
|
V bakalářské práci na téma "Coca-cola - historie a současnost" je řešena celková image společnosti Coca-cola, její televizní a tištěné reklamy, způsob, jakým se snaží oslovovat své zákazníky a komunikovat s nimi a jak jsou vnímány jednotlivé výrobky této společnosti. Úkolem je zmapovat vývoj toho, jak se společnost prezentovala v průběhu let, jak se přizpůsobovala době a jak oslovovala jednotlivé generace. K tomu, abych zjistila, jak je vnímána tato společnost a její produkty, jsem vytvořila dotazník, který je součástí projek-tové části mé Bakalářské práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11472
|
Date:
|
2010-05-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
13599
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account