Projekt na využití CRM ve firmě HP TRONIC, spol. s r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Štefánková, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T16:22:26Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:28Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1142
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci se budu snažit obhájit správnost zavedení CRM a také popsat efektivnost, které dosahuje ve firmě HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. Zde se totiž CRM stalo jednou z konkurenčních výhod společnosti a tudíž je pro ni přínosem. Budu se soustředit jak na teorii týkající se CRM, tak na jeho zavedení a proměny, které vedly postupem vývoje k optimalizaci a stabilizaci na požadovanou úroveň. Budu se snažit logicky zdůvodnit, že marketing orientovaný směrem na řízení vztahu se zákazníkem je v dnešním tržním prostředí nepostradatelný a díky jeho působení firma získává významný nástroj konkurenceschopnosti. Ve své diplomové práci jsem se zaměřila na technologickou složku CRM, i když vliv lidských zdrojů na efektivitu CRM není v žádném případě zanedbatelný. Technologie, která by měla ve firmě HP TRONIC zvýšit účinnost CRM je založena na propojení telefonní a počítačovou sítě. Tak by vznikl silný nástroj pro komunikaci mezi společností a zákazníkem. Společnost HP TRONIC je zákaznicky orientovaný podnik a velký důraz klade právě na spokojenost zákazníka. V rámci České republiky zaujímá významné postavení na trhu spotřební elektroniky a ostatních elektrospotřebičů, a to jak na úrovni maloobchodního tak i velkoobchodního prodeje. |
cs |
dc.format |
82 |
cs |
dc.format.extent |
1587444 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2011 |
|
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
zákaznické centrum
|
cs |
dc.subject |
call centrum
|
cs |
dc.subject |
loajalita
|
cs |
dc.subject |
růst obratu
|
cs |
dc.subject |
nové systémy
|
cs |
dc.subject |
CTI
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
CTI
|
en |
dc.subject |
Call centrum
|
en |
dc.subject |
loyalty
|
en |
dc.subject |
new technology
|
en |
dc.subject |
customer centrum
|
en |
dc.title |
Projekt na využití CRM ve firmě HP TRONIC, spol. s r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project for improving CRM in HP TRONIC, spol. s r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Matošková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2006-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this diploma thesis I aimed to technological component of CRM. Concretely on Computer Telephony Integration technology which integrates telephone and computer network into big one and thereby originates a strong tool for communication between the company and a customer. HP TRONIC is customer-orientated company. It accentuates on consumer satisfaction. In the area of Czech Republic HP TRONIC occupies a significant position on the market of consumer electronics and other electric appliances, on retail as well as on wholesale level. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3738
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account