Projekt na využití CRM ve firmě HP TRONIC, spol. s r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt na využití CRM ve firmě HP TRONIC, spol. s r.o. |
Autor: |
Štefánková, Klára
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Ve své diplomové práci se budu snažit obhájit správnost zavedení CRM a také popsat efektivnost, které dosahuje ve firmě HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. Zde se totiž CRM stalo jednou z konkurenčních výhod společnosti a tudíž je pro ni přínosem. Budu se soustředit jak na teorii týkající se CRM, tak na jeho zavedení a proměny, které vedly postupem vývoje k optimalizaci a stabilizaci na požadovanou úroveň. Budu se snažit logicky zdůvodnit, že marketing orientovaný směrem na řízení vztahu se zákazníkem je v dnešním tržním prostředí nepostradatelný a díky jeho působení firma získává významný nástroj konkurenceschopnosti. Ve své diplomové práci jsem se zaměřila na technologickou složku CRM, i když vliv lidských zdrojů na efektivitu CRM není v žádném případě zanedbatelný. Technologie, která by měla ve firmě HP TRONIC zvýšit účinnost CRM je založena na propojení telefonní a počítačovou sítě. Tak by vznikl silný nástroj pro komunikaci mezi společností a zákazníkem. Společnost HP TRONIC je zákaznicky orientovaný podnik a velký důraz klade právě na spokojenost zákazníka. V rámci České republiky zaujímá významné postavení na trhu spotřební elektroniky a ostatních elektrospotřebičů, a to jak na úrovni maloobchodního tak i velkoobchodního prodeje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1142
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2011
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
3738
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet