Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortobedické obuvi v Severní a Jižní americe

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortobedické obuvi v Severní a Jižní americe

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vašková, Jana
dc.contributor.author Pivnička, Michal
dc.date.accessioned 2010-07-13T16:17:55Z
dc.date.available 2010-07-13T16:17:55Z
dc.date.issued 2005-12-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1126
dc.description.abstract Tato práce se zabývá otázkou propagace ortopedické a diabetické obuvi na trhu pacientů s onemocněním diabetes mellitus. Cílem této práce je zanalyzovat propagační materiály a internetové stránky amerických, kanadských a jihoamerických firem působících v tomto oboru a na základě této analýzy podat návrhy na zlepšení současného stavu propagace značky MEDI firmy Baťa, a.s. cs
dc.format 79 s. cs
dc.format.extent 340342 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce není přístupná
dc.subject diabetes mellitus cs
dc.subject obuv pro diabetiky cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject public relations cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject katalog cs
dc.subject internetové stránky cs
dc.subject diabetes mellitus en
dc.subject diabetic footwear en
dc.subject promotional mix en
dc.subject advertising en
dc.subject sales promotion en
dc.subject public relations en
dc.subject personal selling en
dc.subject direct marketing en
dc.subject cataloue en
dc.subject web side en
dc.title Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortobedické obuvi v Severní a Jižní americe cs
dc.title.alternative Analysis of propagation the products of competitive brands with orthopaedic and diabetic footwear in North and South America en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2006-01-19
dc.description.abstract-translated This thesis engages in question of promotion the orthopaedic and diabetic footwear appointed for patients with diabetes mellitus. The aim of this thesis is to analyse the promotion materials and web sides of companies working in that brand on the market of North and South America. Than to make proposals for improvement the present situation of propagation MEDI footwear made by Bata a.s., compiled on the basis of this analysis. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2543
dc.date.assigned 2005-10-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
pivnička_2006_bp.pdfBlocked 332.3Kb PDF View/Open
pivnička_2006_vp.pdf 362.6Kb PDF View/Open
pivnička_2006_op.pdf 97.22Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account