Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortobedické obuvi v Severní a Jižní americe
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortobedické obuvi v Severní a Jižní americe |
Author: |
Pivnička, Michal
|
Advisor: |
Vašková, Jana
|
Abstract:
|
Tato práce se zabývá otázkou propagace ortopedické a diabetické obuvi na trhu pacientů s onemocněním diabetes mellitus. Cílem této práce je zanalyzovat propagační materiály a internetové stránky amerických, kanadských a jihoamerických firem působících v tomto oboru a na základě této analýzy podat návrhy na zlepšení současného stavu propagace značky MEDI firmy Baťa, a.s. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1126
|
Date:
|
2005-12-09 |
Availability:
|
Práce není přístupná |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
2543
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account