PPC internetová reklamní kampaň ve společnosti Hanácká Kyselka s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
PPC internetová reklamní kampaň ve společnosti Hanácká Kyselka s.r.o. |
Author: |
Jakubek, Petr
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Hlavním cílem diplomové práce je objasnit problematiku PPC internetové reklamní kampaně ve vybrané společnosti. Teoretická část se zabývá pojmy jako marketing na internetu, internetová reklama a její hlavní části, která je zaměřena na PPC reklamu. V praktické části je nejdříve zanalyzována marketingová komunikace dané společnosti prostřednictvím SWOT analýzy a BCG matice. Následuje projekt zaměřený na vytvoření PPC reklamní kampaně prostřednictvím Google AdWords a Sklik. Nakonec je sestavena nákladová a riziková analýza projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11232
|
Date:
|
2010-05-03 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
15309
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account