Politický marketing a užití prvků politainmentu ve volbách do PSP ČR 2010
Show full item record
No preview available
Title:
|
Politický marketing a užití prvků politainmentu ve volbách do PSP ČR 2010 |
Author: |
Budinský, Jiří
|
Advisor: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce popisuje v teoretické části metody, nástroje a principy politického marketingu a v praktické části je uvádí do kontextu politického prostředí České republiky. Dále se zabývá fenoménem zvaným politainment a hledá prvky jeho užití v české politice. Praktická část analyzuje volební program a předvolební kampaně dvou největších politic-kých stran v ČR - ČSSD a ODS. Součástí práce je také případová studie věnující se klipu Přemluv bábu a jeho odrazu v médiích a politice. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11228
|
Date:
|
2010-05-07 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
13603
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account