Politický marketing a užití prvků politainmentu ve volbách do PSP ČR 2010

DSpace Repository

Language: English čeština 

Politický marketing a užití prvků politainmentu ve volbách do PSP ČR 2010

Show full item record

No preview available
Title: Politický marketing a užití prvků politainmentu ve volbách do PSP ČR 2010
Author: Budinský, Jiří
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Tato bakalářská práce popisuje v teoretické části metody, nástroje a principy politického marketingu a v praktické části je uvádí do kontextu politického prostředí České republiky. Dále se zabývá fenoménem zvaným politainment a hledá prvky jeho užití v české politice. Praktická část analyzuje volební program a předvolební kampaně dvou největších politic-kých stran v ČR - ČSSD a ODS. Součástí práce je také případová studie věnující se klipu Přemluv bábu a jeho odrazu v médiích a politice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11228
Date: 2010-05-07
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13603


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
budinský_2010_bp.pdf 2.091Mb PDF View/Open
budinský_2010_vp.pdf 55.29Kb PDF View/Open
budinský_2010_op.pdf 59.22Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account