Politický marketing a užití prvků politainmentu ve volbách do PSP ČR 2010

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Politický marketing a užití prvků politainmentu ve volbách do PSP ČR 2010

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Politický marketing a užití prvků politainmentu ve volbách do PSP ČR 2010
Autor: Budinský, Jiří
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Tato bakalářská práce popisuje v teoretické části metody, nástroje a principy politického marketingu a v praktické části je uvádí do kontextu politického prostředí České republiky. Dále se zabývá fenoménem zvaným politainment a hledá prvky jeho užití v české politice. Praktická část analyzuje volební program a předvolební kampaně dvou největších politic-kých stran v ČR - ČSSD a ODS. Součástí práce je také případová studie věnující se klipu Přemluv bábu a jeho odrazu v médiích a politice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11228
Datum: 2010-05-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13603


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
budinský_2010_bp.pdf 2.091Mb PDF Zobrazit/otevřít
budinský_2010_vp.pdf 55.29Kb PDF Zobrazit/otevřít
budinský_2010_op.pdf 59.22Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet