Politický marketing a užití prvků politainmentu ve volbách do PSP ČR 2010
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Politický marketing a užití prvků politainmentu ve volbách do PSP ČR 2010 |
Autor: |
Budinský, Jiří
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce popisuje v teoretické části metody, nástroje a principy politického marketingu a v praktické části je uvádí do kontextu politického prostředí České republiky. Dále se zabývá fenoménem zvaným politainment a hledá prvky jeho užití v české politice. Praktická část analyzuje volební program a předvolební kampaně dvou největších politic-kých stran v ČR - ČSSD a ODS. Součástí práce je také případová studie věnující se klipu Přemluv bábu a jeho odrazu v médiích a politice. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11228
|
Datum:
|
2010-05-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13603
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet