dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Kalčíková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T12:54:30Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T12:54:30Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11153
|
|
dc.description.abstract |
Má diplomová práce se zabývá využíváním nástrojů marketingové komunikace, které povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ABC. Diplomová práce je rozdělena do dvou častí: teoretické a praktické. V teoretické části vysvětluji základní pojmy z oblasti marketingu a konkurenceschopnosti. V praktické části věnuji pozornost představení společnosti ABC a nástrojům marketingového mixu, přede-vším komunikaci. Prostřednictvím Porterova modelu pěti konkurenčních sil, SWOT a PEST analýzy popisuji současnou situaci na trhu. Na základě těchto analýz navrhuji projekt v oblasti komunikace, který povede ke zvýšení konkurenceschopnosti a podrobím náklado-vé a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
74 s., 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1071001 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
competitive advantage
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
Porter's model of five competition forces
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.title |
Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy ABC |
cs |
dc.title.alternative |
Project of using marketing communication for increasing the competitiveness of the ABC company. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vaňharová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2010-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
My master thesis deals with the using of marketing communication tools that will lead to increased competitiveness of ABC. Master thesis is divided into two parts: theoretical and practical. In the theoretical, I explain the basic concepts of marketing and competitiveness. In the practical part, I pay attention performance of ABC, tools of marketing mix, especially the promotion. Through the Porter's model of five competition forces, SWOT and PEST analysis, I describe the current market situation. On the basis of this analysis I suggest a project for promotion, aimed at increasing competitiveness and conquer is the cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
15311
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
B |
|