Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy ABC
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy ABC |
Autor: |
Kalčíková, Michaela
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Má diplomová práce se zabývá využíváním nástrojů marketingové komunikace, které povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ABC. Diplomová práce je rozdělena do dvou častí: teoretické a praktické. V teoretické části vysvětluji základní pojmy z oblasti marketingu a konkurenceschopnosti. V praktické části věnuji pozornost představení společnosti ABC a nástrojům marketingového mixu, přede-vším komunikaci. Prostřednictvím Porterova modelu pěti konkurenčních sil, SWOT a PEST analýzy popisuji současnou situaci na trhu. Na základě těchto analýz navrhuji projekt v oblasti komunikace, který povede ke zvýšení konkurenceschopnosti a podrobím náklado-vé a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11153
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
15311
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet