Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy ABC

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy ABC

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy ABC
Autor: Kalčíková, Michaela
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Má diplomová práce se zabývá využíváním nástrojů marketingové komunikace, které povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ABC. Diplomová práce je rozdělena do dvou častí: teoretické a praktické. V teoretické části vysvětluji základní pojmy z oblasti marketingu a konkurenceschopnosti. V praktické části věnuji pozornost představení společnosti ABC a nástrojům marketingového mixu, přede-vším komunikaci. Prostřednictvím Porterova modelu pěti konkurenčních sil, SWOT a PEST analýzy popisuji současnou situaci na trhu. Na základě těchto analýz navrhuji projekt v oblasti komunikace, který povede ke zvýšení konkurenceschopnosti a podrobím náklado-vé a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11153
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 15311


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kalčíková_2010_dp.pdf 1.021Mb PDF Zobrazit/otevřít
kalčíková_2010_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kalčíková_2010_op.pdf 1.210Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet