Marketing a marketingová komunikace Ostravy 2015 jako nástroj kulturní politiky města Ostravy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a marketingová komunikace Ostravy 2015 jako nástroj kulturní politiky města Ostravy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Zelinská, Kristýna
dc.date.accessioned 2010-07-18T12:30:54Z
dc.date.available 2010-07-18T12:30:54Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11111
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu a marketingové komunikace jako nástroje kulturní politika města. V první části práce se věnuji teoretickým poznatkům problémové oblasti - východiskům a zásadám kulturní politiky měst a obcí, principům projektu Evropské hlavní město kultury a kultuře jako důležitému faktoru marketingu měst a obcí. V praktické části popisuji výchozí situaci kultury v Ostravě, zásady její kulturní politiky a analyzuji marketing a marketingovou komunikaci kandidatury města Ostravy na Evropské hlavní město kultury. V projektové části formuluji vlastní návrh na marketingovou komunikaci projektu Ostravy 2015 v případě získání titulu Evropské hlavní město kultury 2015. cs
dc.format 81 s. cs
dc.format.extent 3808162 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject kulturní politika cs
dc.subject marketing měst a obcí cs
dc.subject Evropské hlavní město kultury cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject cultural policy en
dc.subject municipal marketing en
dc.subject Europen Capital of Culture en
dc.subject marketing mix en
dc.subject target groups en
dc.title Marketing a marketingová komunikace Ostravy 2015 jako nástroj kulturní politiky města Ostravy cs
dc.title.alternative Marketing and marketing communication of Ostrava 2015 project as an implement of cultural policy of city of Ostrava en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2010-05-27
dc.description.abstract-translated The thesis deals with problems of the marketing and marketing communication as an implement of cultural policy of the city. First part presented main theory aspects of the subject - resources and theses of cultural policy of cities and regions, principles of European Capital of Culture project and culture a sa main factor of municipal marketing. Then I describe characteristic of cultural situation in Ostrava, theses of its cultural policy and analyze marketing and marketing communication of the City of Ostrava as a candidate for the title of European Capital of Culture. Last part of my thesis is a suggestion for marketing communication of the Ostrava 2015 project. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 17096
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
zelinská_2010_dp.pdf 3.631Mb PDF View/Open
zelinská_2010_vp.pdf 51.34Kb PDF View/Open
zelinská_2010_op.pdf 56.44Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account