Marketing a marketingová komunikace Ostravy 2015 jako nástroj kulturní politiky města Ostravy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing a marketingová komunikace Ostravy 2015 jako nástroj kulturní politiky města Ostravy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing a marketingová komunikace Ostravy 2015 jako nástroj kulturní politiky města Ostravy
Autor: Zelinská, Kristýna
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu a marketingové komunikace jako nástroje kulturní politika města. V první části práce se věnuji teoretickým poznatkům problémové oblasti - východiskům a zásadám kulturní politiky měst a obcí, principům projektu Evropské hlavní město kultury a kultuře jako důležitému faktoru marketingu měst a obcí. V praktické části popisuji výchozí situaci kultury v Ostravě, zásady její kulturní politiky a analyzuji marketing a marketingovou komunikaci kandidatury města Ostravy na Evropské hlavní město kultury. V projektové části formuluji vlastní návrh na marketingovou komunikaci projektu Ostravy 2015 v případě získání titulu Evropské hlavní město kultury 2015.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11111
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 17096


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zelinská_2010_dp.pdf 3.631Mb PDF Zobrazit/otevřít
zelinská_2010_vp.pdf 51.34Kb PDF Zobrazit/otevřít
zelinská_2010_op.pdf 56.44Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet