Posouzení problematiky ISO 9001 vzhledem k řízení kvality služeb ve firmě Samohýl MB, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Posouzení problematiky ISO 9001 vzhledem k řízení kvality služeb ve firmě Samohýl MB, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Starý, Petr
dc.contributor.author Stiborová, Marcela
dc.date.accessioned 2010-07-18T10:21:10Z
dc.date.available 2010-07-18T10:21:10Z
dc.date.issued 2008-12-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11015
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je posouzení efektivnosti zavedení systému managementu jakosti podle normy ISO 9001:2000 ve společnosti Samohýl MB a.s. vzhledem k řízení služeb. Porovnání oblasti prodeje a zásob před zavedením normy ISO 9001:2000 a po zavedení normy ISO 9001:2000. Na základě literárních zdrojů jsou zpracovány teoretické podklady pro tuto práci. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu managementu jakosti služeb ve společnosti a zhodnocením vymezených oblastí před implementací a po implementaci normy ISO 9001:2000. V závěru této práce jsou shrnuta doporučení k optimalizaci současného stavu managementu jakosti. cs
dc.format 70 s. , 13 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 5703749 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject norma ISO 9001:2000 cs
dc.subject certifikace cs
dc.subject audit cs
dc.subject ISO standard en
dc.subject certification en
dc.subject audit en
dc.title Posouzení problematiky ISO 9001 vzhledem k řízení kvality služeb ve firmě Samohýl MB, a.s. cs
dc.title.alternative Evaluation efficiency of implementation ISO 9001 standard in the company Samohýl MB, a.s. regarding to controlling of service. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vrána, Jaroslav
dc.date.accepted 2009-01-13
dc.description.abstract-translated The purpose of my thesis is evaluation efficiency of implementation quality management system according to ISO standard in the company Samohýl MB a.s. regarding to controlling of service. The aim is comparison section of sales and section of suppliers before and after implementation of ISO standard. Theoretic part of this thesis is based on literature sources. Analytic part of thesis involves analysis of the present quality management system of the service in the company and evaluation determinate section before and after implementation of ISO standard. Conclusion of this thesis contains summary of recommendation for optimalization of present quality management system. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Finanční řízení podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Financial management of enterprises en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 10362
dc.date.assigned 2008-10-10
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
stiborová_2009_bp.pdf 5.439Mb PDF View/Open
stiborová_2009_vp.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open
stiborová_2009_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account