Posouzení problematiky ISO 9001 vzhledem k řízení kvality služeb ve firmě Samohýl MB, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Starý, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Stiborová, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T10:21:10Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T10:21:10Z |
|
dc.date.issued |
2008-12-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11015
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je posouzení efektivnosti zavedení systému managementu jakosti podle normy ISO 9001:2000 ve společnosti Samohýl MB a.s. vzhledem k řízení služeb. Porovnání oblasti prodeje a zásob před zavedením normy ISO 9001:2000 a po zavedení normy ISO 9001:2000. Na základě literárních zdrojů jsou zpracovány teoretické podklady pro tuto práci. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu managementu jakosti služeb ve společnosti a zhodnocením vymezených oblastí před implementací a po implementaci normy ISO 9001:2000. V závěru této práce jsou shrnuta doporučení k optimalizaci současného stavu managementu jakosti. |
cs |
dc.format |
70 s. , 13 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
5703749 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
norma ISO 9001:2000
|
cs |
dc.subject |
certifikace
|
cs |
dc.subject |
audit
|
cs |
dc.subject |
ISO standard
|
en |
dc.subject |
certification
|
en |
dc.subject |
audit
|
en |
dc.title |
Posouzení problematiky ISO 9001 vzhledem k řízení kvality služeb ve firmě Samohýl MB, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Evaluation efficiency of implementation ISO 9001 standard in the company Samohýl MB, a.s. regarding to controlling of service. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vrána, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2009-01-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of my thesis is evaluation efficiency of implementation quality management system according to ISO standard in the company Samohýl MB a.s. regarding to controlling of service. The aim is comparison section of sales and section of suppliers before and after implementation of ISO standard. Theoretic part of this thesis is based on literature sources. Analytic part of thesis involves analysis of the present quality management system of the service in the company and evaluation determinate section before and after implementation of ISO standard. Conclusion of this thesis contains summary of recommendation for optimalization of present quality management system. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Finanční řízení podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Financial management of enterprises |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
10362
|
|
dc.date.assigned |
2008-10-10 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account