Posouzení problematiky ISO 9001 vzhledem k řízení kvality služeb ve firmě Samohýl MB, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Posouzení problematiky ISO 9001 vzhledem k řízení kvality služeb ve firmě Samohýl MB, a.s. |
Autor: |
Stiborová, Marcela
|
Vedoucí: |
Starý, Petr
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je posouzení efektivnosti zavedení systému managementu jakosti podle normy ISO 9001:2000 ve společnosti Samohýl MB a.s. vzhledem k řízení služeb. Porovnání oblasti prodeje a zásob před zavedením normy ISO 9001:2000 a po zavedení normy ISO 9001:2000. Na základě literárních zdrojů jsou zpracovány teoretické podklady pro tuto práci. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu managementu jakosti služeb ve společnosti a zhodnocením vymezených oblastí před implementací a po implementaci normy ISO 9001:2000. V závěru této práce jsou shrnuta doporučení k optimalizaci současného stavu managementu jakosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11015
|
Datum:
|
2008-12-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Finanční řízení podniku |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10362
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet