Projekt využití nástrojů marketingového mixu při realizaci developerského záměru a jeho komunikaci pro zajištění úspěšného prodeje.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt využití nástrojů marketingového mixu při realizaci developerského záměru a jeho komunikaci pro zajištění úspěšného prodeje. |
Author: |
Kafková, Jana
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Ve své práci se zabývám využitím nástrojů marketingového mixu při realizaci developerského záměru a jeho komunikaci pro zajištění úspěšného prodeje. Při zpracování vycházím z teoretických poznatků, které se opírají o srovnání nové bytové výstavby v čase a současné situace na realitním trhu, který je zasažen ekonomickou krizí. Na základě účelových analýz předkládám detailní a kompletně fiktivní projekt, který ovšem vychází z reálného záměru v Luhačovicích. Projekt obsahuje řadu doporučení a návrhů, kterými lze zajistit úspěšný prodej. Jednotlivé návrhy jsem podrobila nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10916
|
Date:
|
2009-08-21 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
11136
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account