Projekt využití nástrojů marketingového mixu při realizaci developerského záměru a jeho komunikaci pro zajištění úspěšného prodeje.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití nástrojů marketingového mixu při realizaci developerského záměru a jeho komunikaci pro zajištění úspěšného prodeje.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití nástrojů marketingového mixu při realizaci developerského záměru a jeho komunikaci pro zajištění úspěšného prodeje.
Autor: Kafková, Jana
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Ve své práci se zabývám využitím nástrojů marketingového mixu při realizaci developerského záměru a jeho komunikaci pro zajištění úspěšného prodeje. Při zpracování vycházím z teoretických poznatků, které se opírají o srovnání nové bytové výstavby v čase a současné situace na realitním trhu, který je zasažen ekonomickou krizí. Na základě účelových analýz předkládám detailní a kompletně fiktivní projekt, který ovšem vychází z reálného záměru v Luhačovicích. Projekt obsahuje řadu doporučení a návrhů, kterými lze zajistit úspěšný prodej. Jednotlivé návrhy jsem podrobila nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10916
Datum: 2009-08-21
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 11136


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kafková_2009_dp.pdfZablokované 1.678Mb PDF
kafková_2009_vp.doc 42.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kafková_2009_op.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet