Projekt využití nástrojů marketingového mixu při realizaci developerského záměru a jeho komunikaci pro zajištění úspěšného prodeje.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití nástrojů marketingového mixu při realizaci developerského záměru a jeho komunikaci pro zajištění úspěšného prodeje. |
Autor: |
Kafková, Jana
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Ve své práci se zabývám využitím nástrojů marketingového mixu při realizaci developerského záměru a jeho komunikaci pro zajištění úspěšného prodeje. Při zpracování vycházím z teoretických poznatků, které se opírají o srovnání nové bytové výstavby v čase a současné situace na realitním trhu, který je zasažen ekonomickou krizí. Na základě účelových analýz předkládám detailní a kompletně fiktivní projekt, který ovšem vychází z reálného záměru v Luhačovicích. Projekt obsahuje řadu doporučení a návrhů, kterými lze zajistit úspěšný prodej. Jednotlivé návrhy jsem podrobila nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10916
|
Datum:
|
2009-08-21 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
11136
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet