dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Masnerová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T09:18:44Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T09:18:44Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10902
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je analyzovat veletrhy z hlediska jejich efektivity jako marketingového nástroje pomocí literatury a poté totéž dokázat průzkumem názoru samotných vystavovatelů. Teoretická část nejdříve zkoumá historii veletrhů, poté historii marketingu a následuje část, která se snaží vysvětlit pozici veletrhů v marketingovém mixu, porovnat výstavy s ostatními nástroji marketingu, snaží se zdůvodnit, proč je vlastně tento nástroj označován jako jedinečný a na závěr uvést pár informací a rad, jak se hned na počátku vyvarovat chyb při vystavování. Praktická část se snaží celou teorii podpořit statistikami získanými průzkumem, který byl zodpovídán vystavovateli na veletrhu Styl & Kabo, únor 2009. Závěrečné doporučení dává pár rad a tipů budoucím vystavovatelům, které jsou založeny na studiu odborné literatury a výsledcích výzkumu. |
cs |
dc.format |
53 s |
cs |
dc.format.extent |
314729 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
veletrh
|
cs |
dc.subject |
výstava
|
cs |
dc.subject |
vystavování
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový nástroj
|
cs |
dc.subject |
průzkum
|
cs |
dc.subject |
trade fair
|
en |
dc.subject |
exhibition
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing tool
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.title |
Důležitost veletrhů a výstav jako efektivního marketingového nástroje |
cs |
dc.title.alternative |
The importance of trade fairs and exhibitions as and effective marketing tool |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2009-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis' purpose is to analyse the trade fairs as an effective marketing tool with the aid of special literature and after that it is supposed to prove the theory by the research of actual exhibitors. Firstly, the theoretical part investigates the trade fair's and marketing's history, secondly it studies the position of trade shows in marketing mix, compares it with other marketing tools and gives reasons for marking the exhibitions actually as an unique tool and finally it provides some information and tips, how to avoid mistakes while exhibiting. The practical part grasps to support the theory by research, which has been answered by exhibitors on the Styl & Kabo exhibition, February 2009. The final recommendation gives few tips and advices to the future exhibitors, which are based on the studies of special literature and research results as well. |
en |
dc.description.department |
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
11273
|
|
dc.date.assigned |
2008-11-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
výstavy
|
cs |
local.subject |
veletrhy
|
cs |
local.subject |
reklama
|
cs |
local.subject |
exhibitions
|
en |
local.subject |
fairs
|
en |
local.subject |
advertising
|
en |