Důležitost veletrhů a výstav jako efektivního marketingového nástroje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Důležitost veletrhů a výstav jako efektivního marketingového nástroje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Masnerová, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-18T09:18:44Z
dc.date.available 2010-07-18T09:18:44Z
dc.date.issued 2009-05-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10902
dc.description.abstract Cílem této práce je analyzovat veletrhy z hlediska jejich efektivity jako marketingového nástroje pomocí literatury a poté totéž dokázat průzkumem názoru samotných vystavovatelů. Teoretická část nejdříve zkoumá historii veletrhů, poté historii marketingu a následuje část, která se snaží vysvětlit pozici veletrhů v marketingovém mixu, porovnat výstavy s ostatními nástroji marketingu, snaží se zdůvodnit, proč je vlastně tento nástroj označován jako jedinečný a na závěr uvést pár informací a rad, jak se hned na počátku vyvarovat chyb při vystavování. Praktická část se snaží celou teorii podpořit statistikami získanými průzkumem, který byl zodpovídán vystavovateli na veletrhu Styl & Kabo, únor 2009. Závěrečné doporučení dává pár rad a tipů budoucím vystavovatelům, které jsou založeny na studiu odborné literatury a výsledcích výzkumu. cs
dc.format 53 s cs
dc.format.extent 314729 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject veletrh cs
dc.subject výstava cs
dc.subject vystavování cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový nástroj cs
dc.subject průzkum cs
dc.subject trade fair en
dc.subject exhibition en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing tool en
dc.subject research en
dc.title Důležitost veletrhů a výstav jako efektivního marketingového nástroje cs
dc.title.alternative The importance of trade fairs and exhibitions as and effective marketing tool en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2009-06-15
dc.description.abstract-translated This thesis' purpose is to analyse the trade fairs as an effective marketing tool with the aid of special literature and after that it is supposed to prove the theory by the research of actual exhibitors. Firstly, the theoretical part investigates the trade fair's and marketing's history, secondly it studies the position of trade shows in marketing mix, compares it with other marketing tools and gives reasons for marking the exhibitions actually as an unique tool and finally it provides some information and tips, how to avoid mistakes while exhibiting. The practical part grasps to support the theory by research, which has been answered by exhibitors on the Styl & Kabo exhibition, February 2009. The final recommendation gives few tips and advices to the future exhibitors, which are based on the studies of special literature and research results as well. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 11273
dc.date.assigned 2008-11-30
utb.result.grade B
local.subject výstavy cs
local.subject veletrhy cs
local.subject reklama cs
local.subject exhibitions en
local.subject fairs en
local.subject advertising en


Files in this item

Files Size Format View
masnerová_2009_bp.pdf 307.3Kb PDF View/Open
masnerová_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
masnerová_2009_op.doc 87Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account