Důležitost veletrhů a výstav jako efektivního marketingového nástroje
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Důležitost veletrhů a výstav jako efektivního marketingového nástroje |
Autor: |
Masnerová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je analyzovat veletrhy z hlediska jejich efektivity jako marketingového nástroje pomocí literatury a poté totéž dokázat průzkumem názoru samotných vystavovatelů. Teoretická část nejdříve zkoumá historii veletrhů, poté historii marketingu a následuje část, která se snaží vysvětlit pozici veletrhů v marketingovém mixu, porovnat výstavy s ostatními nástroji marketingu, snaží se zdůvodnit, proč je vlastně tento nástroj označován jako jedinečný a na závěr uvést pár informací a rad, jak se hned na počátku vyvarovat chyb při vystavování. Praktická část se snaží celou teorii podpořit statistikami získanými průzkumem, který byl zodpovídán vystavovateli na veletrhu Styl & Kabo, únor 2009. Závěrečné doporučení dává pár rad a tipů budoucím vystavovatelům, které jsou založeny na studiu odborné literatury a výsledcích výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10902
|
Datum:
|
2009-05-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
11273
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet