Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu |
Author: |
Pančošková, Eliška
|
Advisor: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstract:
|
Práce se zabývá popisem a rozborem marketingového eventu, pořádaného firmou Brown-Forman na podporu značky Finlandia vodka. V teoretické části je zakomponována historie event marketingu, jeho začlenění a integrace s ostatními prvky komunikačního mixu. Dále se zabývám brand managementem a důležitým oblastem budování značky. V praktické části popisuji jednotlivé části propagace eventu a analyzuji jejich účinnost. Na závěr jsou zhodno-ceny všechny event marketingové aktivity a přidány návrhy na vylepšení jejich nedostatků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10853
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
10525
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account