Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu
Autor: Pančošková, Eliška
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Práce se zabývá popisem a rozborem marketingového eventu, pořádaného firmou Brown-Forman na podporu značky Finlandia vodka. V teoretické části je zakomponována historie event marketingu, jeho začlenění a integrace s ostatními prvky komunikačního mixu. Dále se zabývám brand managementem a důležitým oblastem budování značky. V praktické části popisuji jednotlivé části propagace eventu a analyzuji jejich účinnost. Na závěr jsou zhodno-ceny všechny event marketingové aktivity a přidány návrhy na vylepšení jejich nedostatků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10853
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 10525


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pančošková_2009_bp.pdfZablokované 1.318Mb PDF Zobrazit/otevřít
pančošková_2009_vp.zip 17.07Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
pančošková_2009_op.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet