Návrh reklamní kampaně pro firmu Z-studio

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh reklamní kampaně pro firmu Z-studio

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tučník, Radim
dc.contributor.author Stuchlík, Václav
dc.date.accessioned 2010-07-18T08:12:34Z
dc.date.available 2010-07-18T08:12:34Z
dc.date.issued 2008-12-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10789
dc.description.abstract Teoretická část bakalářské práce obsahuje rešerši odborné literatury zabývající se reklamou a postupem při přípravě reklamní kampaně. Dále se zabývá obrazy, slovy a barvami v reklamě. V neposlední řadě vytvářením reklamních textů. Na počátku praktické části je představena firma Z STUDIO, pro niž je reklamní kampaň navrhnuta. Následuje konkrétní návrh reklamní kampaně a ukázka, jakým způsobem je rea-lizována. Závěr bakalářské práce se věnuje vyhodnocení efektivity reklamní kampaně. cs
dc.format 64 s. cs
dc.format.extent 1739373 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject reklama cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject titulek cs
dc.subject hlavní text cs
dc.subject závěr inzerátu cs
dc.subject internet cs
dc.subject advertisement en
dc.subject advertising campaign en
dc.subject underline en
dc.subject body text en
dc.subject finish of advertisement en
dc.subject internet en
dc.title Návrh reklamní kampaně pro firmu Z-studio cs
dc.title.alternative Proposal of an advertising campaign for the firm Z-studio en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2009-01-20
dc.description.abstract-translated The theoretical part of bachelor's work includes the summary of relevant literature focusing on advertising and a procedure with preparation of an advertising campaign. Next the ba-chelor's work considers images, words and colours in the advertising campaign. Last but not least it considers forming the advertisement text. At the beginning of the practical part Z STUDIO firm, for which the advertising campaign is designed, is presented. After that a particular project of the advertising campaign and an example, in which the campaign is implemented, follow. The end of this bachelor's work deals with to evaluating the effectiveness of the advertising campaign. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 10423
dc.date.assigned 2008-10-10
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
stuchlík_2009_bp.pdfBlocked 1.658Mb PDF View/Open
stuchlík_2009_vp.doc 139.5Kb Microsoft Word View/Open
stuchlík_2009_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account