Návrh reklamní kampaně pro firmu Z-studio
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh reklamní kampaně pro firmu Z-studio |
Autor: |
Stuchlík, Václav
|
Vedoucí: |
Tučník, Radim
|
Abstrakt:
|
Teoretická část bakalářské práce obsahuje rešerši odborné literatury zabývající se reklamou a postupem při přípravě reklamní kampaně. Dále se zabývá obrazy, slovy a barvami v reklamě. V neposlední řadě vytvářením reklamních textů. Na počátku praktické části je představena firma Z STUDIO, pro niž je reklamní kampaň navrhnuta. Následuje konkrétní návrh reklamní kampaně a ukázka, jakým způsobem je rea-lizována. Závěr bakalářské práce se věnuje vyhodnocení efektivity reklamní kampaně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10789
|
Datum:
|
2008-12-12 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
10423
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet