dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Kafková, Jaroslava
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T07:47:46Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T07:47:46Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10748
|
|
dc.description.abstract |
Práce stručně a jasně definuje pojem společenská odpovědnost firmy, rozebírá jej z hlediska společenského i marketingového a popisuje současný stav ve vztahu k této pro-blematice. V práci jsou dále popsány zákonitosti nákupního chování, podrobněji pak proces nákupního rozhodování a faktory, které jej ovlivňují. Termín společenská odpovědnost firem je k nákupnímu rozhodování vymezen jako jeden z faktorů, které ho ovlivňují. K dokonalému pochopení tématu je koncept společenské odpovědnosti demonstrován na firmě Vodafone. Práce obsahuje výsledky dvou marketingových výzkumů - obecného do-tazníkového šetření a focus group, které jsou v závěru shrnuty a na jejichž základě jsou stanoveny návrhy a doporučení. |
cs |
dc.format |
56 s., 5 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
28872185 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
společenská odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
CSR
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
nákupní rozhodování
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
corporate social responsibility
|
en |
dc.subject |
CSR
|
en |
dc.subject |
purchase decisions
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.title |
Společenská odpovědnost firmy a její vliv na nákupní rozhodování spotřebitele |
cs |
dc.title.alternative |
Corporate social responsibility and its consumer's purchase decision |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Podlešák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2009-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis briefly and clearly defines the concept of corporate social responsibility, analy-ses it from both the social and marketing perspective and describes the current situation in relation to this issue. Further in this thesis the patterns of purchase behavior are described, then the process of making purchase decisions and factors which influence it are dealt with in details. The term corporate social responsibility is in the relation to making purchase decisions defined as one of the factors which influence it. To understand this topic fully the concept of corporate responsibility is demonstrated on the company Vodafone. The thesis contains results of two marketing surveys- general questionnaire research and on focus group, which are summarized at the end and on their basis, suggestions and recommendati-ons are stated. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10511
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
B |
|