Společenská odpovědnost firmy a její vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Show full item record
No preview available
Title:
|
Společenská odpovědnost firmy a její vliv na nákupní rozhodování spotřebitele |
Author: |
Kafková, Jaroslava
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Práce stručně a jasně definuje pojem společenská odpovědnost firmy, rozebírá jej z hlediska společenského i marketingového a popisuje současný stav ve vztahu k této pro-blematice. V práci jsou dále popsány zákonitosti nákupního chování, podrobněji pak proces nákupního rozhodování a faktory, které jej ovlivňují. Termín společenská odpovědnost firem je k nákupnímu rozhodování vymezen jako jeden z faktorů, které ho ovlivňují. K dokonalému pochopení tématu je koncept společenské odpovědnosti demonstrován na firmě Vodafone. Práce obsahuje výsledky dvou marketingových výzkumů - obecného do-tazníkového šetření a focus group, které jsou v závěru shrnuty a na jejichž základě jsou stanoveny návrhy a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10748
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
10511
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account