dc.contributor.advisor |
Voloch, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Nyklíček, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T07:38:48Z |
|
dc.date.available |
2014-08-21T23:00:33Z |
|
dc.date.issued |
2009-08-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10738
|
|
dc.description.abstract |
Řízení vztahů se zákazníky, neboli koncept CRM, je marketingový a strategický postup, který si bere za cíl maximalizaci uspokojení zákazníka. Zaměření na zákazníka má bezpo-chyby logické opodstatnění, neboť jsou to právě zákazníci, kteří za výrobky a služby platí, jsou to zákazníci, kteří přinášejí firmě ekonomické efekty. Ve své diplomové práci nejprve vypracuji literární rešerši na téma CRM, potom zhodnotím současný stav řízení vztahů se zákazníky a dodavateli společnosti. Připravím projekt, který nastíní možné zlepšení v této oblasti. Prioritními body projektu jsou: vypracování nového systému hodnocení dodavatelů, zlepšení současného stavu řízení vztahů se zákazníky. |
cs |
dc.format |
72 s., 3 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1547254 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2014 |
|
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
dodavatel
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
vztahy
|
cs |
dc.subject |
hodnocení
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
customer relationship management
|
en |
dc.subject |
supplier
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
relationship
|
en |
dc.subject |
evaluation
|
en |
dc.title |
Projekt zavádění principu CRM ve společnosti Kotlář Zlín s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of implementation CRM to the Kotlář Zlín company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prudký, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2009-09-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The philosophy of customer relationship management, as a marketing and strategic tool, is directly focused to maximize satisfaction of customer. Focusing on the customer is un-doubtedly logical justification, since it is the customers who pay the prize of the products and services and customers who bring us economic effects. In his thesis, I shall evaluate the current state of customer relationship management and supplier of company. I prepare the project that outlines the possible improvement in this area. Priority points of this thesis are about new system for evaluating suppliers, improving the current state of customer relationship management. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
11165
|
|
dc.date.assigned |
2009-06-19 |
|
utb.result.grade |
E |
|