Projekt zavádění principu CRM ve společnosti Kotlář Zlín s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zavádění principu CRM ve společnosti Kotlář Zlín s.r.o. |
Author: |
Nyklíček, Michal
|
Advisor: |
Voloch, Jaroslav
|
Abstract:
|
Řízení vztahů se zákazníky, neboli koncept CRM, je marketingový a strategický postup, který si bere za cíl maximalizaci uspokojení zákazníka. Zaměření na zákazníka má bezpo-chyby logické opodstatnění, neboť jsou to právě zákazníci, kteří za výrobky a služby platí, jsou to zákazníci, kteří přinášejí firmě ekonomické efekty. Ve své diplomové práci nejprve vypracuji literární rešerši na téma CRM, potom zhodnotím současný stav řízení vztahů se zákazníky a dodavateli společnosti. Připravím projekt, který nastíní možné zlepšení v této oblasti. Prioritními body projektu jsou: vypracování nového systému hodnocení dodavatelů, zlepšení současného stavu řízení vztahů se zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10738
|
Date:
|
2009-08-21 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2014 |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
E
11165
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account