Projekt marketingové strategie spediční firmy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové strategie spediční firmy |
Author: |
Vaňková, Jaroslava
|
Advisor: |
Kubík, Josef
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii a doporučení pro spediční firmu a to na základě provedených analýz. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je zaměřena na teoretické poznatky, týkající se řešené problematiky. Druhá část tyto poznatky převádí na praktické řešení problému. Je zde definován podnik, jeho současný stav, okolí podniku. Jsou navržena opatření, která by měla vést k rozvoji firmy, postup implementace a kontroly její realizace. Práce hodnotí očekávané přínosy a případná možná rizika. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10715
|
Date:
|
2009-05-04 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2011 |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
12444
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account