Projekt marketingové strategie spediční firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové strategie spediční firmy |
Autor: |
Vaňková, Jaroslava
|
Vedoucí: |
Kubík, Josef
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii a doporučení pro spediční firmu a to na základě provedených analýz. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je zaměřena na teoretické poznatky, týkající se řešené problematiky. Druhá část tyto poznatky převádí na praktické řešení problému. Je zde definován podnik, jeho současný stav, okolí podniku. Jsou navržena opatření, která by měla vést k rozvoji firmy, postup implementace a kontroly její realizace. Práce hodnotí očekávané přínosy a případná možná rizika. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10715
|
Datum:
|
2009-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2011 |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
12444
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet