Integrace klasických a nových marketingových přístupů ve Vinné galerii Brno

DSpace Repository

Language: English čeština 

Integrace klasických a nových marketingových přístupů ve Vinné galerii Brno

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Kábrtová, Lidmila
dc.date.accessioned 2010-07-18T07:18:21Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10690
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje komunikaci Vinné galerie Brno. Přibližuje její praxi v oblasti klasického pojetí marketingových komunikací i využití nových přístupů, jako je například product placement či filmový marketing. Spolu s tím se věnuje možnostem jejich využití pro media relations. Pomocí kvalitativního výzkumu se zástupci médií se snaží nalézt odpovědi na otázky, jaké atributy jsou u novinářů rozhodující pro zveřejnění informací a zda nové přístupy mohou rozšiřovat možnosti komunikace firmy v médiích. V projektové části se pokouší navrhnout efektivní komunikační strategii firmy zaměřenou zejména na využití možností media relations, návrh je doplněn o metodu pro vyhodnocování publicity. cs
dc.format 112 s., 8 s. obr. priloh cs
dc.format.extent 3357623 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 27.04.2039
dc.subject víno cs
dc.subject vinotéka cs
dc.subject Vinná galerie cs
dc.subject Adámkovo Vinařství cs
dc.subject Nepomuceno cs
dc.subject Bobule cs
dc.subject víno a umění cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject nové přístupy v marketingové komunikaci cs
dc.subject product placement cs
dc.subject filmový marketing cs
dc.subject guerilla cs
dc.subject WOM cs
dc.subject public relations cs
dc.subject media relations cs
dc.subject publicita cs
dc.subject wine en
dc.subject wine shop en
dc.subject Vinná galerie en
dc.subject Adámkovo vinařství en
dc.subject Nepomuceno en
dc.subject Bobule en
dc.subject wine and art en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject new approaches in marketing communication en
dc.subject product placement en
dc.subject film marketing en
dc.subject guerilla en
dc.subject WOM en
dc.subject public relations en
dc.subject media relations en
dc.subject publicity en
dc.title Integrace klasických a nových marketingových přístupů ve Vinné galerii Brno cs
dc.title.alternative Integration of typical and new marketing approaches at Vinná galerie Brno en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.date.vskp-available 2039-04-27
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the communication activities of Vinná galerie Brno. It outlines its practice in the field of the conventional conception of marketing communication as well as the employment of new approaches, such as product placement or film marketing. Together with this, it describes the possibilities of their use for media relations. Using qualitative research, the media representatives try to find answers to what attributes are decisive for journalists to publish information and whether the new approaches can broaden the communication possibilities of the companies in media. In the project part, efforts have been made to outline an efficient communication strategy of the company aimed especially at the use of media relations possibilities, the proposal is added a method for publicity assessment. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10609
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
kábrtová_2009_dp.pdfBlocked 3.202Mb PDF View/Open
kábrtová_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
kábrtová_2009_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account