dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Kábrtová, Lidmila
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T07:18:21Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10690
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje komunikaci Vinné galerie Brno. Přibližuje její praxi v oblasti klasického pojetí marketingových komunikací i využití nových přístupů, jako je například product placement či filmový marketing. Spolu s tím se věnuje možnostem jejich využití pro media relations. Pomocí kvalitativního výzkumu se zástupci médií se snaží nalézt odpovědi na otázky, jaké atributy jsou u novinářů rozhodující pro zveřejnění informací a zda nové přístupy mohou rozšiřovat možnosti komunikace firmy v médiích. V projektové části se pokouší navrhnout efektivní komunikační strategii firmy zaměřenou zejména na využití možností media relations, návrh je doplněn o metodu pro vyhodnocování publicity. |
cs |
dc.format |
112 s., 8 s. obr. priloh |
cs |
dc.format.extent |
3357623 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 27.04.2039 |
|
dc.subject |
víno
|
cs |
dc.subject |
vinotéka
|
cs |
dc.subject |
Vinná galerie
|
cs |
dc.subject |
Adámkovo Vinařství
|
cs |
dc.subject |
Nepomuceno
|
cs |
dc.subject |
Bobule
|
cs |
dc.subject |
víno a umění
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
nové přístupy v marketingové komunikaci
|
cs |
dc.subject |
product placement
|
cs |
dc.subject |
filmový marketing
|
cs |
dc.subject |
guerilla
|
cs |
dc.subject |
WOM
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
media relations
|
cs |
dc.subject |
publicita
|
cs |
dc.subject |
wine
|
en |
dc.subject |
wine shop
|
en |
dc.subject |
Vinná galerie
|
en |
dc.subject |
Adámkovo vinařství
|
en |
dc.subject |
Nepomuceno
|
en |
dc.subject |
Bobule
|
en |
dc.subject |
wine and art
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
new approaches in marketing communication
|
en |
dc.subject |
product placement
|
en |
dc.subject |
film marketing
|
en |
dc.subject |
guerilla
|
en |
dc.subject |
WOM
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
media relations
|
en |
dc.subject |
publicity
|
en |
dc.title |
Integrace klasických a nových marketingových přístupů ve Vinné galerii Brno |
cs |
dc.title.alternative |
Integration of typical and new marketing approaches at Vinná galerie Brno |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2009-05-26 |
|
dc.date.vskp-available |
2039-04-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the communication activities of Vinná galerie Brno. It outlines its practice in the field of the conventional conception of marketing communication as well as the employment of new approaches, such as product placement or film marketing. Together with this, it describes the possibilities of their use for media relations. Using qualitative research, the media representatives try to find answers to what attributes are decisive for journalists to publish information and whether the new approaches can broaden the communication possibilities of the companies in media. In the project part, efforts have been made to outline an efficient communication strategy of the company aimed especially at the use of media relations possibilities, the proposal is added a method for publicity assessment. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10609
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
B |
|