Integrace klasických a nových marketingových přístupů ve Vinné galerii Brno
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Integrace klasických a nových marketingových přístupů ve Vinné galerii Brno |
Autor: |
Kábrtová, Lidmila
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se věnuje komunikaci Vinné galerie Brno. Přibližuje její praxi v oblasti klasického pojetí marketingových komunikací i využití nových přístupů, jako je například product placement či filmový marketing. Spolu s tím se věnuje možnostem jejich využití pro media relations. Pomocí kvalitativního výzkumu se zástupci médií se snaží nalézt odpovědi na otázky, jaké atributy jsou u novinářů rozhodující pro zveřejnění informací a zda nové přístupy mohou rozšiřovat možnosti komunikace firmy v médiích. V projektové části se pokouší navrhnout efektivní komunikační strategii firmy zaměřenou zejména na využití možností media relations, návrh je doplněn o metodu pro vyhodnocování publicity. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10690
|
Datum:
|
2009-04-27 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 27.04.2039
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10609
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet