Měření efektivity vybraného POP prostředku v místě prodeje.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Langer, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T07:05:37Z |
|
dc.date.available |
2014-05-13T23:00:25Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10674
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na POP nástroje. Především pak na výzkum efektivity POP. Cílem je zjistit účinek POP prostředku s integrovaným digitálním médiem v prodejním místě. Bude se jednat o konkrétní produkt sloužící k podpoře prodeje brýlí firmy Rodenstock. Práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán obor in-store marketing a jeho postavení v komunikačním mixu, dále jsou zde uvedeny četné informace o POP oboru. V této části se také mluví o marketingovém vý-zkumu a především jeho nástrojích, které jsou využívány k měření POP nástrojů. V praktické části jsou pak teoretické poznatky použity k výzkumu konkrétního POP pro-duktu v prostředí oční optiky. |
cs |
dc.format |
72s.,2s.obr příloh |
cs |
dc.format.extent |
1810255 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014 |
|
dc.subject |
in-store komunikace
|
cs |
dc.subject |
POP
|
cs |
dc.subject |
měření efektivity POP
|
cs |
dc.subject |
in-store communication
|
en |
dc.subject |
POP
|
en |
dc.subject |
POP efficiency research
|
en |
dc.title |
Měření efektivity vybraného POP prostředku v místě prodeje. |
cs |
dc.title.alternative |
POP efficiency research of choosed POP tools at Point of Purschase |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Raimondová, Luďka |
|
dc.date.accepted |
2009-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work is focused on the POP tools, whereas the special heed is paid to the POP efficiency research. The main goal is to find out, at the point of purchase, the effectiveness of the POP tool with an integrated digital medium. This product is serving the sales promotions of the eye-glasses produced by the company Rodenstock. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10667
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account