Měření efektivity vybraného POP prostředku v místě prodeje.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření efektivity vybraného POP prostředku v místě prodeje.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Langer, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-18T07:05:37Z
dc.date.available 2014-05-13T23:00:25Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10674
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na POP nástroje. Především pak na výzkum efektivity POP. Cílem je zjistit účinek POP prostředku s integrovaným digitálním médiem v prodejním místě. Bude se jednat o konkrétní produkt sloužící k podpoře prodeje brýlí firmy Rodenstock. Práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán obor in-store marketing a jeho postavení v komunikačním mixu, dále jsou zde uvedeny četné informace o POP oboru. V této části se také mluví o marketingovém vý-zkumu a především jeho nástrojích, které jsou využívány k měření POP nástrojů. V praktické části jsou pak teoretické poznatky použity k výzkumu konkrétního POP pro-duktu v prostředí oční optiky. cs
dc.format 72s.,2s.obr příloh cs
dc.format.extent 1810255 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
dc.subject in-store komunikace cs
dc.subject POP cs
dc.subject měření efektivity POP cs
dc.subject in-store communication en
dc.subject POP en
dc.subject POP efficiency research en
dc.title Měření efektivity vybraného POP prostředku v místě prodeje. cs
dc.title.alternative POP efficiency research of choosed POP tools at Point of Purschase en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Raimondová, Luďka
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.description.abstract-translated This bachelor work is focused on the POP tools, whereas the special heed is paid to the POP efficiency research. The main goal is to find out, at the point of purchase, the effectiveness of the POP tool with an integrated digital medium. This product is serving the sales promotions of the eye-glasses produced by the company Rodenstock. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10667
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
langer_2009_bp.pdfBlocked 1.726Mb PDF View/Open
langer_2009_vp.zip 16.60Kb Unknown View/Open
langer_2009_op.pdf 577.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account