Měření efektivity vybraného POP prostředku v místě prodeje.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Měření efektivity vybraného POP prostředku v místě prodeje. |
Author: |
Langer, Tomáš
|
Advisor: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na POP nástroje. Především pak na výzkum efektivity POP. Cílem je zjistit účinek POP prostředku s integrovaným digitálním médiem v prodejním místě. Bude se jednat o konkrétní produkt sloužící k podpoře prodeje brýlí firmy Rodenstock. Práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán obor in-store marketing a jeho postavení v komunikačním mixu, dále jsou zde uvedeny četné informace o POP oboru. V této části se také mluví o marketingovém vý-zkumu a především jeho nástrojích, které jsou využívány k měření POP nástrojů. V praktické části jsou pak teoretické poznatky použity k výzkumu konkrétního POP pro-duktu v prostředí oční optiky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10674
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
10667
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account