Měření efektivity vybraného POP prostředku v místě prodeje.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření efektivity vybraného POP prostředku v místě prodeje.

Show full item record

No preview available
Title: Měření efektivity vybraného POP prostředku v místě prodeje.
Author: Langer, Tomáš
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Tato bakalářská práce je zaměřena na POP nástroje. Především pak na výzkum efektivity POP. Cílem je zjistit účinek POP prostředku s integrovaným digitálním médiem v prodejním místě. Bude se jednat o konkrétní produkt sloužící k podpoře prodeje brýlí firmy Rodenstock. Práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán obor in-store marketing a jeho postavení v komunikačním mixu, dále jsou zde uvedeny četné informace o POP oboru. V této části se také mluví o marketingovém vý-zkumu a především jeho nástrojích, které jsou využívány k měření POP nástrojů. V praktické části jsou pak teoretické poznatky použity k výzkumu konkrétního POP pro-duktu v prostředí oční optiky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10674
Date: 2009-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10667


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
langer_2009_bp.pdfBlocked 1.726Mb PDF
langer_2009_vp.zip 16.60Kb Unknown View/Open
langer_2009_op.pdf 577.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account