Analýza prodejního procesu ve firmě Plastkon product s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Lašáková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T07:00:07Z |
|
dc.date.available |
2014-05-22T23:00:34Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10668
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu prodejního procesu ve vybrané firmě. V teoretické části práce autor popisuje vztah mezi prodejní a marketingovou koncepcí, prodejní proces a význam péče o zákazníka. Součástí teoretické části jsou také podklady pro zpracování analýzy PEST, Porterova modelu pěti konkurenčních sil a SWOT analýzy. Praktická část obsahuje analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy, které jsou důležité pro zjištění sou-časné situace. Hlavním cílem práce je zhodnotit přednosti a nedostatky v prodejním procesu a navrhnout zlepšení současné úrovně prodejního procesu s ohledem na udržení a rozvoj vztahu se zákazníky. |
cs |
dc.format |
81 s., 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2231311 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014 |
|
dc.subject |
prodej
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova model pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
prodejní proces
|
cs |
dc.subject |
selling
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter model of competitive powers
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
selling process
|
en |
dc.title |
Analýza prodejního procesu ve firmě Plastkon product s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Selling process analysis in the company Plastkon product s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dohnálková, Dana |
|
dc.date.accepted |
2009-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on a selling process analysis in a selected company. The au-thor describes a relation between selling and marketing conception, selling process and the importance of the solicitude of the customer in the theoretical part. The documents for PEST analysis processing, Porter model of competitive powers and SWOT analysis are part of the theoretical section too. The practical part contains analysis of the internal and exter-nal firm environment that are important for determining the current situation. The main aim is to evaluate all strong points as well as weak points in the selling process and to suggest an improvement of the current level of selling process with respect to keep and develop the relationship with customers. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
11694
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-16 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account