Analýza prodejního procesu ve firmě Plastkon product s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza prodejního procesu ve firmě Plastkon product s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Lašáková, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-18T07:00:07Z
dc.date.available 2014-05-22T23:00:34Z
dc.date.issued 2009-05-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10668
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu prodejního procesu ve vybrané firmě. V teoretické části práce autor popisuje vztah mezi prodejní a marketingovou koncepcí, prodejní proces a význam péče o zákazníka. Součástí teoretické části jsou také podklady pro zpracování analýzy PEST, Porterova modelu pěti konkurenčních sil a SWOT analýzy. Praktická část obsahuje analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy, které jsou důležité pro zjištění sou-časné situace. Hlavním cílem práce je zhodnotit přednosti a nedostatky v prodejním procesu a navrhnout zlepšení současné úrovně prodejního procesu s ohledem na udržení a rozvoj vztahu se zákazníky. cs
dc.format 81 s., 6 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2231311 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014
dc.subject prodej cs
dc.subject marketing cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterova model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject prodejní proces cs
dc.subject selling en
dc.subject marketing en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter model of competitive powers en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject selling process en
dc.title Analýza prodejního procesu ve firmě Plastkon product s.r.o. cs
dc.title.alternative Selling process analysis in the company Plastkon product s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dohnálková, Dana
dc.date.accepted 2009-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on a selling process analysis in a selected company. The au-thor describes a relation between selling and marketing conception, selling process and the importance of the solicitude of the customer in the theoretical part. The documents for PEST analysis processing, Porter model of competitive powers and SWOT analysis are part of the theoretical section too. The practical part contains analysis of the internal and exter-nal firm environment that are important for determining the current situation. The main aim is to evaluate all strong points as well as weak points in the selling process and to suggest an improvement of the current level of selling process with respect to keep and develop the relationship with customers. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 11694
dc.date.assigned 2009-03-16
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
lašáková_2009_bp.pdfBlocked 2.127Mb PDF View/Open
lašáková_2009_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
lašáková_2009_op.doc 77Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account