Analýza prodejního procesu ve firmě Plastkon product s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza prodejního procesu ve firmě Plastkon product s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza prodejního procesu ve firmě Plastkon product s.r.o.
Autor: Lašáková, Lenka
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu prodejního procesu ve vybrané firmě. V teoretické části práce autor popisuje vztah mezi prodejní a marketingovou koncepcí, prodejní proces a význam péče o zákazníka. Součástí teoretické části jsou také podklady pro zpracování analýzy PEST, Porterova modelu pěti konkurenčních sil a SWOT analýzy. Praktická část obsahuje analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy, které jsou důležité pro zjištění sou-časné situace. Hlavním cílem práce je zhodnotit přednosti a nedostatky v prodejním procesu a navrhnout zlepšení současné úrovně prodejního procesu s ohledem na udržení a rozvoj vztahu se zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10668
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 11694


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lašáková_2009_bp.pdfZablokované 2.127Mb PDF
lašáková_2009_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lašáková_2009_op.doc 77Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet