dc.contributor.advisor |
Poledňová, Ivana
|
|
dc.contributor.author |
Shorná, Zdenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T06:42:25Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T06:42:25Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10630
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou syndromu vyhoření u učitelů. Teoretická část vymezuje základní pojem syndromu vyhoření, zabývá se příčinami jeho vzniku, jeho projevy, stádii, terapií a prevencí. Popisuje osobnost učitele, odborné a osobnostní předpoklady pro výkon této profese. Zabývá se dalšími faktory jako je pracovní spokojenost a odhaluje příčiny psychické a fyzické zátěže. Praktickou část tvoří výzkum, základní výzkumnou metodou byl rozhovor. Při výzkumu jsem spolupracovala s pedagogy z různých škol. Na základě získaných dat se mi potvrdily nebo vyvrátily moje domněnky. |
cs |
dc.format |
52 s. |
cs |
dc.format.extent |
345391 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
syndrom vyhoření
|
cs |
dc.subject |
vyčerpání
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
zátěž
|
cs |
dc.subject |
stres
|
cs |
dc.subject |
relaxace
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
burnout syndrome
|
en |
dc.subject |
exhausting
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
stress
|
en |
dc.subject |
relaxation
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.title |
Syndrom psychického vyhoření u učitelů |
cs |
dc.title.alternative |
Syndrome of psychological burn-up for teachers |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jůzlová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2009-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work deals with the burnout syndrome issue in teacher?s profession. The theoretical part explains the main terminology ? burnout syndrome, what causes its starts, how it works and progresses. It also shows the possibilities of therapy and prevention. It describes the teacher?s profession, his personal and professional qualities for performing this job. Practical part consists of research, the main used method is interview. At this research I cooperated with pedagogues from different schools. On the base of obtained data it confirmed or dis confirmed my suppositions. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1016159
|
|
dc.date.assigned |
2008-04-30 |
|
utb.result.grade |
D |
|
local.subject |
pedagogové
|
cs |
local.subject |
učitelé
|
cs |
local.subject |
educationalists
|
en |
local.subject |
teachers
|
en |