Analýza nástrojů internetu jako média pro marketingové účely ve firmě Hubert Kutňák, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza nástrojů internetu jako média pro marketingové účely ve firmě Hubert Kutňák, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Kutňák, Hubert
dc.date.accessioned 2010-07-18T06:20:28Z
dc.date.available 2010-07-18T06:20:28Z
dc.date.issued 2009-05-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10589
dc.description.abstract Tato práce se zabývá analýzou stávajících a nových nástrojů internetu jako média pro mar-ketingové účely. Obsahem této práce jsou jednotlivé části marketingových nástrojů na in-ternetu, a to od počátku až po současnost. Cílem této práce je implementace teoretické části a návrh ke zvýšení efektivnosti prodeje prostřednictvím internetu ve firmě Hubert Kutňák, s. r. o . cs
dc.format 66 cs
dc.format.extent 1655061 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Internet cs
dc.subject Marketing cs
dc.subject Web cs
dc.subject Reklamní kampaň cs
dc.subject E-Business cs
dc.subject Internetová reklama cs
dc.subject Internet en
dc.subject Marketing en
dc.subject Web en
dc.subject Advertisement campaign en
dc.subject E-Business en
dc.subject Web-Advertisement en
dc.title Analýza nástrojů internetu jako média pro marketingové účely ve firmě Hubert Kutňák, s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of internet tools as a media for marketing purpose in company Hubert Kutnak, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Štefánek, Radoslav
dc.date.accepted 2009-06-12
dc.description.abstract-translated This dissertation focuses on the analysis of both the existing and the new tools of the Inter-net as a media for marketing purposes. Its content involves individual parts of Internet tools from the beginning till recently. This dissertation aims to implement the theoretical part and propose steps to increase efficiency of Internet sales in the Hubert Kutnak company. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 11605
dc.date.assigned 2009-03-16
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
kutňák_2009_bp.pdfBlocked 1.578Mb PDF View/Open
kutňák_2009_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
kutňák_2009_op.doc 91.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account