Analýza nástrojů internetu jako média pro marketingové účely ve firmě Hubert Kutňák, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza nástrojů internetu jako média pro marketingové účely ve firmě Hubert Kutňák, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza nástrojů internetu jako média pro marketingové účely ve firmě Hubert Kutňák, s.r.o.
Autor: Kutňák, Hubert
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato práce se zabývá analýzou stávajících a nových nástrojů internetu jako média pro mar-ketingové účely. Obsahem této práce jsou jednotlivé části marketingových nástrojů na in-ternetu, a to od počátku až po současnost. Cílem této práce je implementace teoretické části a návrh ke zvýšení efektivnosti prodeje prostřednictvím internetu ve firmě Hubert Kutňák, s. r. o .
URI: http://hdl.handle.net/10563/10589
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 11605


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kutňák_2009_bp.pdfZablokované 1.578Mb PDF
kutňák_2009_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kutňák_2009_op.doc 91.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet