Analýza nástrojů internetu jako média pro marketingové účely ve firmě Hubert Kutňák, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza nástrojů internetu jako média pro marketingové účely ve firmě Hubert Kutňák, s.r.o. |
Autor: |
Kutňák, Hubert
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá analýzou stávajících a nových nástrojů internetu jako média pro mar-ketingové účely. Obsahem této práce jsou jednotlivé části marketingových nástrojů na in-ternetu, a to od počátku až po současnost. Cílem této práce je implementace teoretické části a návrh ke zvýšení efektivnosti prodeje prostřednictvím internetu ve firmě Hubert Kutňák, s. r. o . |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10589
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
11605
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet