Skautské ideály, principy a metody uplatňované ve výchově dětí mladšího školního věku.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Filípková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T06:20:09Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T06:20:09Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10588
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou skautské výchovy. Teoretická část je věnována výchovnému procesu a volnému času, právě z pohledu skautingu. Nadcházející kapitola pojednává o historicky - filozofických východiscích skautského hnutí. Podrobný rozbor pak patří myšlenkovým základům skautingu, kterým je věnována další kapitola. V praktické části se snažím za použití metod kvalitativního výzkumu najít odpověď na otázku, jakým způsobem formuje skauting mravní výchovu, zda tento způsob garantuje kvalitu výchovného přístupu, který se odráží ve formování dětí. Díky získaným poznatkům bych ráda poukázala na to, že díky správnému skautskému vedení a působení na mládež, může dojít k obohacení osobnosti jedince, konkrétně k prohloubení jejich sociálních dovedností a praktických zručností. A právě v tom vidím přínos mojí práce. |
cs |
dc.format |
52 s. , 8 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
517624 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
skauting
|
cs |
dc.subject |
skautský vedoucí
|
cs |
dc.subject |
mladší školní věk
|
cs |
dc.subject |
vlastnost
|
cs |
dc.subject |
Scouting
|
en |
dc.subject |
scoutmaster
|
en |
dc.subject |
younger than school age
|
en |
dc.subject |
feature
|
en |
dc.subject |
property
|
en |
dc.title |
Skautské ideály, principy a metody uplatňované ve výchově dětí mladšího školního věku. |
cs |
dc.title.alternative |
Scauting ideals, principles and methods for education of younger children. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chudý, Štefan |
|
dc.date.accepted |
2009-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my study is scout education. The theoretical part is devoted to educational process and leisure time from the perspective of Scouting. Coming chapter discusses the historical - philosophical solutions of scouting movement. Detailed analysis belongs to the basics strategy of scouting and is discussed in the next chapter. Practical part is focused on the qualitative research methods. Due to these methods I try to find answer the question if scoutings affect morality and whether this method guarantees quality of the educational approach that is reflected in the shaping of children. My collected results shows that good scouting management and influence on the youth can improve personality of subject (indi-vidual) concretely their social and practical skills. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
11690
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-16 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
mladší školní věk
|
cs |
local.subject |
dějiny skautingu
|
cs |
local.subject |
younger school age
|
en |
local.subject |
history of scouting
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account