Projekt marketingové komunikace výstavní akce Tuning Salon Brno
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Podlešák, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Darebník, Aleš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T05:53:38Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10544
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá teorií a praxí marketingových komunikací a klade důraz na oblast výstavnictví a event marketing. Teoretická část se zabývá nástroji marketingové komunikace a charakterizuje oblast výstavnictví ve vztahu k marketingové komunikaci. Problematiku marketingové komunikace práce v praktické části aplikuje na výstavní akci Tuning Salon Brno a nechybí ani analýza současného stavu aktivit v této oblasti. Na zákla-dě analýzy je sestaven projekt využití marketingové komunikace se zaměřením na potenci-ální návštěvníky a sponzory akce, který vede k upevnění postavení Tuning Salonu Brno na tematicky zaměřeném trhu. Celý projekt je podroben nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
107 s., 10 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2329604 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039 |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
výstavnictví
|
cs |
dc.subject |
výstava
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
exhibiting
|
en |
dc.subject |
exhibition
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace výstavní akce Tuning Salon Brno |
cs |
dc.title.alternative |
The Marketing Communication Project of the Exhibition Event Tuning Salon Brno |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ševčíková, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2009-05-25 |
|
dc.date.vskp-available |
2039-05-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with marketing communication theory and practice, and emphasizes the area of exhibiting and event marketing. The theory part focuses on marketing communication tools, and defines the exhibiting area in relation to marketing communication. In the practical part, the matters of marketing communication are applied to exhibiting event Tuning Salon Brno, and there is also the analysis of current activity conditions in this area. On the basis of the analysis, there has been drafted a project of pragmatic marketing communication targeted at potential customers and sponsors of the event. This heads towards consolidation of the position of Tuning Salon Brno within the topic-oriented market. The whole project is remitted to expenditure and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
11009
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account