Projekt marketingové komunikace výstavní akce Tuning Salon Brno
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikace výstavní akce Tuning Salon Brno |
Author: |
Darebník, Aleš
|
Advisor: |
Podlešák, Petr
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá teorií a praxí marketingových komunikací a klade důraz na oblast výstavnictví a event marketing. Teoretická část se zabývá nástroji marketingové komunikace a charakterizuje oblast výstavnictví ve vztahu k marketingové komunikaci. Problematiku marketingové komunikace práce v praktické části aplikuje na výstavní akci Tuning Salon Brno a nechybí ani analýza současného stavu aktivit v této oblasti. Na zákla-dě analýzy je sestaven projekt využití marketingové komunikace se zaměřením na potenci-ální návštěvníky a sponzory akce, který vede k upevnění postavení Tuning Salonu Brno na tematicky zaměřeném trhu. Celý projekt je podroben nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10544
|
Date:
|
2009-05-04 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039 |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
11009
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account