Budování image společnosti Plastika a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování image společnosti Plastika a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Vrzalová, Monika
dc.date.accessioned 2010-07-13T15:48:55Z
dc.date.available 2012-02-17T13:49:28Z
dc.date.issued 2006-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1042
dc.description.abstract Veřejné mínění je obrazem úrovně komunikace firmy (především v oblasti PR) s veřejností. Tato bakalářská práce analyzuje image společnosti Plastika a.s. v očích regionální veřejnosti metodou výzkumné sondy, která se uskutečnila mezi 200 obyvateli kroměřížského regionu. Sběr dat byl realizován v prvním týdnu v prosinci 2005 prostřednictvím samostatného, anonymního a dobrovolného vyplňování standardizovaného dotazníku rozčleněného do následujících okruhů: společnost jako nejvýznamnější zaměstnavatel regionu, který zaměstnává i ZP občany, ekologické chování firmy, společnost podporující region (podnikové občanství), mediální známost. Výsledky prokázaly důležitost budování pozitivní image u všech cílových skupin, tedy i u regionální veřejnosti a jsou výzvou pro marketingové oddělení společnosti Plastika a.s. cs
dc.format 73 s. cs
dc.format.extent 1270390 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2011
dc.subject Corporate image cs
dc.subject Corporate identity cs
dc.subject Filozofie firmy cs
dc.subject Corporate produkt cs
dc.subject Corporate design cs
dc.subject Corporatu culture cs
dc.subject Corporate communications cs
dc.subject Corporate image en
dc.subject Corporate identity en
dc.subject Philosofy of company en
dc.subject Corporate produkt en
dc.subject Corporate design en
dc.subject Corporatu culture en
dc.subject Corporate communications en
dc.title Budování image společnosti Plastika a.s. cs
dc.title.alternative Building of image Plastika GmbH. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jurášková, Olga
dc.date.accepted 2006-06-07
dc.description.abstract-translated The public opinion is an image of level of company comunication (primarily in the area of public relation) with the public. This bachelor thesis analyses an image of the company Plastika a.s. from the view of regional public by investigation probe that was realized among 200 inhabitants of Kroměříž region. The data acquisition was held in December 2005 in the way of independent, anonymous and voluntary filling of standard questionnaire segmented in the following way: corporation as the most important employer in the region who employs handicapped people, too, environmental corporate culture, corporation supporting the region (company patriotism),publicity of media. The results have confirmed an importance of positive image development of all target groups including regional public and they imply a challenge for marketing department of Plastika a.s. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2693
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vrzalová_2006_bp.pdfBlocked 1.211Mb PDF View/Open
vrzalová_2006_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
vrzalová_2006_op.doc 39Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account