dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Vrzalová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T15:48:55Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:28Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1042
|
|
dc.description.abstract |
Veřejné mínění je obrazem úrovně komunikace firmy (především v oblasti PR) s veřejností. Tato bakalářská práce analyzuje image společnosti Plastika a.s. v očích regionální veřejnosti metodou výzkumné sondy, která se uskutečnila mezi 200 obyvateli kroměřížského regionu. Sběr dat byl realizován v prvním týdnu v prosinci 2005 prostřednictvím samostatného, anonymního a dobrovolného vyplňování standardizovaného dotazníku rozčleněného do následujících okruhů: společnost jako nejvýznamnější zaměstnavatel regionu, který zaměstnává i ZP občany, ekologické chování firmy, společnost podporující region (podnikové občanství), mediální známost. Výsledky prokázaly důležitost budování pozitivní image u všech cílových skupin, tedy i u regionální veřejnosti a jsou výzvou pro marketingové oddělení společnosti Plastika a.s. |
cs |
dc.format |
73 s. |
cs |
dc.format.extent |
1270390 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2011 |
|
dc.subject |
Corporate image
|
cs |
dc.subject |
Corporate identity
|
cs |
dc.subject |
Filozofie firmy
|
cs |
dc.subject |
Corporate produkt
|
cs |
dc.subject |
Corporate design
|
cs |
dc.subject |
Corporatu culture
|
cs |
dc.subject |
Corporate communications
|
cs |
dc.subject |
Corporate image
|
en |
dc.subject |
Corporate identity
|
en |
dc.subject |
Philosofy of company
|
en |
dc.subject |
Corporate produkt
|
en |
dc.subject |
Corporate design
|
en |
dc.subject |
Corporatu culture
|
en |
dc.subject |
Corporate communications
|
en |
dc.title |
Budování image společnosti Plastika a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Building of image Plastika GmbH. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurášková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2006-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The public opinion is an image of level of company comunication (primarily in the area of public relation) with the public. This bachelor thesis analyses an image of the company Plastika a.s. from the view of regional public by investigation probe that was realized among 200 inhabitants of Kroměříž region. The data acquisition was held in December 2005 in the way of independent, anonymous and voluntary filling of standard questionnaire segmented in the following way: corporation as the most important employer in the region who employs handicapped people, too, environmental corporate culture, corporation supporting the region (company patriotism),publicity of media. The results have confirmed an importance of positive image development of all target groups including regional public and they imply a challenge for marketing department of Plastika a.s. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2693
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|