Budování image společnosti Plastika a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Budování image společnosti Plastika a.s. |
Autor: |
Vrzalová, Monika
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Veřejné mínění je obrazem úrovně komunikace firmy (především v oblasti PR) s veřejností. Tato bakalářská práce analyzuje image společnosti Plastika a.s. v očích regionální veřejnosti metodou výzkumné sondy, která se uskutečnila mezi 200 obyvateli kroměřížského regionu. Sběr dat byl realizován v prvním týdnu v prosinci 2005 prostřednictvím samostatného, anonymního a dobrovolného vyplňování standardizovaného dotazníku rozčleněného do následujících okruhů: společnost jako nejvýznamnější zaměstnavatel regionu, který zaměstnává i ZP občany, ekologické chování firmy, společnost podporující region (podnikové občanství), mediální známost. Výsledky prokázaly důležitost budování pozitivní image u všech cílových skupin, tedy i u regionální veřejnosti a jsou výzvou pro marketingové oddělení společnosti Plastika a.s. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1042
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2011
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2693
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet