Vyhledávací portály

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vyhledávací portály

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Sláma, Ondřej
dc.date.accessioned 2010-07-18T04:51:47Z
dc.date.available 2014-05-13T23:00:25Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10416
dc.description.abstract Práce pojednává o roli a místě současných vyhledávacích portálů na světovém a zejména českém trhu. Popisuje okolnosti jejich vzniku a vývoj, který dospěl až do jejich dnešní po-doby. Důrazný je pak kontext ekonomického a zejména marketingového fungování a filo-sofií jednotlivých vyhledávačů. V praktické části jsou hlavní vyhledávací portály (Google, Yahoo!, MSN a Seznam) srovnávány, aby tak byl utvořen obraz zachycující jejich poměr nikoliv jen pokrytí trhu v polovině roku 2009, ale také v kontextu s budoucím vývojem internetu. cs
dc.format 69 s., 5 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1214238 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
dc.subject vyhledávače cs
dc.subject vyhledávací portály cs
dc.subject Google cs
dc.subject Seznam.cz cs
dc.subject Yahoo! cs
dc.subject MSN cs
dc.subject SEO cs
dc.subject SEM cs
dc.subject PPC cs
dc.subject search engines en
dc.subject Google en
dc.subject Seznam.cz en
dc.subject Yahoo! en
dc.subject MSN en
dc.subject SEO en
dc.subject SEM en
dc.subject PPC en
dc.title Vyhledávací portály cs
dc.title.alternative Search Engines en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gaja, Michal
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.description.abstract-translated This thesis describes the role of search engines in today's markets with emphasis on the Czech one. It details the history and conditions of creation of search engines until they have developed in their present form. Emphasis is then placed on the economical and marketing context as well as philosophy of search engines. Main search engines (Google, Yahoo!, MSN and Seznam) are then analyzed in the practical part, so that they can form a picture displaying not only current search engine market's coverage, but also their role in future development of the Internet. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10685
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
sláma_2009_bp.pdfBlocked 1.157Mb PDF View/Open
sláma_2009_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
sláma_2009_op.doc 60Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account