Vyhledávací portály

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vyhledávací portály

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vyhledávací portály
Autor: Sláma, Ondřej
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Práce pojednává o roli a místě současných vyhledávacích portálů na světovém a zejména českém trhu. Popisuje okolnosti jejich vzniku a vývoj, který dospěl až do jejich dnešní po-doby. Důrazný je pak kontext ekonomického a zejména marketingového fungování a filo-sofií jednotlivých vyhledávačů. V praktické části jsou hlavní vyhledávací portály (Google, Yahoo!, MSN a Seznam) srovnávány, aby tak byl utvořen obraz zachycující jejich poměr nikoliv jen pokrytí trhu v polovině roku 2009, ale také v kontextu s budoucím vývojem internetu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10416
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 10685


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sláma_2009_bp.pdfZablokované 1.157Mb PDF
sláma_2009_vp.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sláma_2009_op.doc 60Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet