Vyhledávací portály
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vyhledávací portály |
Autor: |
Sláma, Ondřej
|
Vedoucí: |
Prachař, Štěpán
|
Abstrakt:
|
Práce pojednává o roli a místě současných vyhledávacích portálů na světovém a zejména českém trhu. Popisuje okolnosti jejich vzniku a vývoj, který dospěl až do jejich dnešní po-doby. Důrazný je pak kontext ekonomického a zejména marketingového fungování a filo-sofií jednotlivých vyhledávačů. V praktické části jsou hlavní vyhledávací portály (Google, Yahoo!, MSN a Seznam) srovnávány, aby tak byl utvořen obraz zachycující jejich poměr nikoliv jen pokrytí trhu v polovině roku 2009, ale také v kontextu s budoucím vývojem internetu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10416
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
10685
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet